marți, 12 noiembrie 2013

Pe Ciucas cu radioamatorii

Sa incepem cu inceputul.

Repetorul in cauza
La concursul de alergare montana "Ciucas Trail Running" de toamna asta, un grup de radioamatori - Vlad e unul din ei - a instalat un repetor pe munte, pentru usurarea comunicatiilor in timpul concursului, si pentru eventualele situatii de urgenta (tot ei au facut de straja si in check pointuri, sa numere oitele ratacite pe munte). Repetorul asta e o chestiune destul de complexa, cu antena, panouri solare, echipamente de transmisie si receptie, baterii etc. Greu de carat, greu de montat... s-au chinuit ceva cu el. Am fost si eu pe acolo, pentru sustinerea morala - evident - si am degerat cu totii, dar cu spor. Jucaria a functionat aproape pe durata intregului concurs. Aproape, zic, pentru ca fiind alimentat de soare, si soarele cam lipsea... eh. Aproape.
Munca in echipa

Si eu, evident..
Si acum, la vreo luna de la fericitul eveniment, repetorul n-a mai vrut sa coopereze. Asa ca grupul vajnic de radioamatori, cu adaugiri si imbunatatiri, a plecat iar sus la munte sa repare minunea tehnicii.

Spre deosebire de prima tura, de data asta a fost soare si frumos, cu niste peisaje cum numai in Ciucas poti gasi. Gasca vesela si eterogena, reparatia multa mai usoara decat instalarea initiala, si cu victorie in final. Pozele, ca de obicei, spun mult mai multe decat cuvintele.



Tigaile, in toata splendoarea lor


Mai si mananca omul...









Nori de vreme buna



Cascarabeta in soare bland de noiembrie

Echipa: Vlad, eu, Simona, Mihai, Corina, Razvan, Aurel, Octavian face poza si Fane e in spate


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu